A kétezres évek elején elkészült weboldalak leggyakrabbi módszerénél megjelentek például a szolgáltatások felsorolása. Többségénél a bal oldalon, szövegesen jelentek meg a kattintható menük, szinte modernnek számítottak a gombok. Az összes gomb egyforma volt, rajtuk az egyszerű, száraz szöveg. Valamennyire működött, de olvasással keresgelni kellett a szolgáltatások között.
Akkor és ott
valóban működtek a honlapok és mindenki örült, hogy az ügyfelek az asztali gépen megtalálták őket:
a monitorról megnézték a telefonszámot, majd felhívták a céget.
Ezután szépen, lassan sokminden megváltozott...
Megjelent az okostelefon, weboldalon kattintásos hívás, a vizuális látvány, a látható piktogramok, aki kéri, animáció valamint az első benyomás.
Nézzük meg ugyanazon az oldalon, ugyanattól a cégtől, azonos szolgáltatással:
Kétzónás fűtés, klíma beállítás - ha nem fűt, vagy nem hűt, megjavítjuk.
Levegős utastér fűtés és vizes motor előmelegítés beszerelése.
Autóklíma szerviz - klíma töltés, ellenőrzés, fertőtlenítés.
Gépjárművek teljes körű diagnisztikája, hiba üzenetek törlése, javítása.
Egy rövid konzultáció után igen. Ha a megfelelő keresésre eddig alig jelent meg az organikus listán, az új oldalán sokkal jobb pozíción jelenik meg és többször fog csörögni a telefonja.
Tovább...